"מימון איראני": נתניהו וגלנט בזירה הקשה בהר חברון

איתי גדסי No Comments on "מימון איראני": נתניהו וגלנט בזירה הקשה בהר חברון

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט, ביקר בזירת הפיגוע בהר חברון: "נבוא חשבון עם המרצחים וגם עם המשלחים שלהם. כולנו חייבים לתת גיבוי למפקדים והחיילים". נתניהו חשף: "מתקפת הטרור הזו, מעודדת, מכוונת וממומנת על ידי איראן וגרורותיה"

15:15
30.04.24
ידידיה מאיר No Comments on להמשיך למרות האכזבה: אמא מאיר על היום ש'בין לבין'

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות


ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר לפני זמן קצר בנקודת הפיגוע בהר חברון יחד עם שר הביטחון יואב גלנט, הרמטכ״ל רא״ל הרצי הלוי וראש השב״כ רונן בר.

ראש הממשלה קיבל סקירה מהגורמים השונים על הפיגוע הרצחני שהתרחש הבוקר. בנוסף, ראש הממשלה קיבל סקירה על תמונת המודיעין במרחב, בדגש על מאמציה של איראן בגזרה, ועל הפעילות המבצעית העצימה של כוחות הביטחון באיו״ש.

ראש הממשלה נתניהו: ״ראשית אני רוצה לשלוח תנחומים למשפחתה של בת שבע, השם יקום דמה. אם מסורה לשלושה ילדים, שנקטלה באופן כל כך אכזרי היום ליד חברון. אני מבקש גם לשלוח ברכת החלמה לפצוע, אנחנו כולנו מתפללים לשלומו".

"אנחנו נמצאים בעיצומה של מתקפת טרור. מתקפת הטרור הזו, מעודדת, מכוונת וממומנת על ידי איראן וגרורותיה. אנחנו פועלים מסביב לשעון, כל המפקדים וכל החיילים כדי להשיג את המרצחים וגם את אלה שמנסים לרצוח את אזרחי ישראל. עד היום השגנו את כולם וגם נשיג את אלה. צריך להבין שחלק ניכר מגל הטרור הזה בא כתוצאה מהכוונה חיצונית. אנחנו מפעילים אמצעים ונפעיל אמצעים נוספים, הן התקפיים והן הגנתיים, כדי לבוא חשבון עם המרצחים ולבוא חשבון גם עם המשלחים שלהם, מקרוב ומרחוק".

נתניהו סיים ואמר: "אני רוצה לתת גיבוי מלא לכל המפקדים והחיילים, שעושים ימים כלילות סביב השעון כדי להגן על המתיישבים כדי להגן על כולנו, וכולנו חייבים לגבות אותם״.

בביקור השתתפו גם ראש הסגל, המזכיר הצבאי, ראש אמ״צ, מתפ״ש, מפקד פקמ״ז, מאו״ג איו״ש, דובר צה״ל, מח״ט יהודה וגורמים נוספים.



0 תגובות